Ceder en Merel op reis

First impressions

Het is alweer een week geleden dat we voor het laatst in Nijmegen waren, daarom een update vanuit het warme, stinkende, toeterende, mooie India.

We zijn eindelijk een beetje aan het wennen aan het land, het andere klimaat en aan de mensen. Er wordt van alle kanten aan ons getrokken, dus we leren steeds beter nee te zeggen.

De eerste paar dagen hebben we het een beetje rustig aan gedaan, maar de laatste dagen zijn we vol op toeristische attracties aan het hoppen. Zo hebben we verschillende tempels, moskeeën en forten bezocht, hebben we onze eerste mooie kleden/kleren gekocht en is de eerste rode stip gezet. We hebben koeien, kamelen, pauwen, aapjes, olifanten, zwijnen en afgehakte geitenkoppen gezien en morgen gaat daar nog veel meer bijkomen. We moeten morgenochtend om 06.30u klaarstaan om op safari te gaan in een national parc waar o.a. tijgers luipaarden en hyena's rondlopen.

Voor de rest staat nog op het programma: naar Agra om de Taj Mahal te bekijken en daarna om weer ff tot rust te komen, naar een ashram in Rishikesh waar we aan de yoga, meditatie en middagdutjes in de hangmat gaan :)

Heel veel liefde,
Namaste and goodbye

Ceder en Merel

Linde

Wat klinkt dat heerlijk inspirerend en fijn! Ik krijg helemaal flashbacks. En super dat jullie na alle drukte van plan zijn om even te gaan relaxen. We denken en proosten op jullie vanuit het koude Noorden.
Heel veel liefs! xx

Camiel en Yvonne

Ha lieve avontuurlijke reisgenoten!! Wat leuk om weer van jullie te horen en de foto,s te bekijken. En Ceder, wat kun jij heilig zijn, ben je nu al bekeerd? Fijn om te horen dat het goed met jullie gaat. Er is ook zoveel te zien en en te beleven? En kunnnen jullie goed met de warmte omgaan? Wij wel, bij ons is het rond de 24 graden, maar dan vlak bij de kachel, ha,ha. Waar slapen jullie nu. Hebben jullie een vaste plek?
geniet van al die mooie en pittige ervaringen! Nameté!,

Noor

Klinkt goed Ceder en Andy! Kom maar op met die foto's ;) Succes met de yoga! Probeer vooral eens het 'schildpadje', moet je wel een beetje lenig voor zijn maar is erg fijn!

Miep

Hey Lieve Merel
PROFICIAT je verjaardag.
Een hele mooie en bijzondere dag toegewenst

Lieve groeten ook voor Ceder
Ook felicitaties van Wouth en Jelle