Ceder en Merel op reis

Een steegje in Varanasi.

Reacties

Reacties

Andrea

Wat een indrukwekkend land ,maar mileu hebben ze nog niet van gehoord zo te zien

Johan

Dag wereldreizigers, wat leuk om opeens zo veel van jullie te horen! Mooie foto's en ook die filmpjes zijn leuk. Wat een troep daar op straat zeg , en wat een getoeter. Ik zou er horendol van worden.
Ik ben sowieso blij dat ik niet mee ben als ik lees over jullie helse treinreis en 'het beest'! Afgelopen weekend waren we naar Den Bosch naar de verjaardag van Maria. Dat vond ik al een ramp met de trein.
Gelukkig hebben jullie het erg naar je zin in Verweggistan. En jullie hebben nog even, dus geniet er maar van.
XX Papa Johan

Anna vd Meulen

Lieve sgatten,

Met bewondering en plezier kijk en lees ik naar jullie mooie verhalen en fotos!! Wat een prachtige land en een indrukwekkende reis!! Goed te horen dat jullie, op de lange en moeilijke reis(tijden) na, zoveel mooie dingen meemaken en zien. En dat het goed met jullie gaat:)!! Geniet ervan:)
Liefs Anna

Maria

Ooooo wat leuk die filmpjes en foto's! !!!
Ik zou zo even mee willen reizen zowel naar die lawaaiige straten als naar de romantische zonsopkomst.
Die spin laat maar even zitten hè ????
Fijn dat jullie dit willen delen. Ik geniet ervan.
Veel plezier en verwondering nog samen!
Liefs.
Maria

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!